اهـلآ بكـ عزيزيـ , عزيزتيـ فيـ منتدانا المتواضعـ نــرجو منكـ التسجيلـ والتمتعـ بانشتطنا المتجددة دائما
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو IStock_thank_you_flower_resized
اهـلآ بكـ عزيزيـ , عزيزتيـ فيـ منتدانا المتواضعـ نــرجو منكـ التسجيلـ والتمتعـ بانشتطنا المتجددة دائما
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو IStock_thank_you_flower_resized
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» د\ محمد مرسى رئيساً لمصر 2012
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالأحد يونيو 24, 2012 6:35 pm من طرف MoOoNy

» كل سنة وانتو طيبين
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالأحد يونيو 24, 2012 12:10 pm من طرف MoOoNy

» عبر عن نفسيتك فهالوقت بكلمة وحدة
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 4:19 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

»  5حنون و10 مجنون
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 4:15 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

»  !ّ-ّ=ّ-ّ(لمن تهدى هذه الجمله ..!!)ّ-ّ=ّ-ّ!
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 4:12 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

»  اسجن أي حد تريده من 1إلى 3 ونشوف مين يطلعه
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 3:47 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

»  ســـؤال غبي وجواب أغبى!!
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 3:45 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

»  لعبة البطيخة
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 3:41 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

» يرجى الدخول قبل اضافة موضوع
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 3:40 am من طرف meroOoOoOo marmeroOoOoOo

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
تصويت
ايه هو احلى فستان بالنسبه لك
الفستان الاول
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty0%ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty
 0% [ 0 ]
الفستان الثانى
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty50%ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty
 50% [ 1 ]
الفستان الثالث
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty0%ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty
 0% [ 0 ]
الفستان الرابع
ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty50%ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty
 50% [ 1 ]
الفستان الخامس
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 2
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 15 بتاريخ الأحد يونيو 23, 2013 8:51 pm

ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
meroOoOoOo marmeroOoOoOo
عضو مميز
عضو مميز
meroOoOoOo marmeroOoOoOo

ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Empty
مُساهمةموضوع: ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو   ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالإثنين أغسطس 29, 2011 6:42 am

السلام عليكم ياقمرات فيه قمر بقولها كنتى كاتبه موضوع على حكايه الفيديو بتواجهى مشكله بصى ياجميل هتلاقى قدامك الاكواد فى اكواد الصوره وفيه كود الفيديو بصى هتلاقيه فين هو 19كود اول الاكواد b i u s صح دى اول الاكواد عدى بقى من الاول هتلاقى الفيديو هو الكود 19 اوك تضغطى عليه وتطلعى فوق بالماوس هتلاقى مربع ومكتوب تحته نعم حطى لينك الفيديو فى المربع واضغطى نعم وبس كده ياقمر
وباذن الله سيتم نشر الفيديو
meroOoOoOo marmeroOoOoOo
عضو مميز
عضو مميز
meroOoOoOo marmeroOoOoOo

مُساهمةموضوع: رد: ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو   ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالإثنين أغسطس 29, 2011 6:43 am

ياااااااااااااااااااااااااااااااااارب يكون افدتكم
MoOoNy
Admin
Admin
MoOoNy

مُساهمةموضوع: رد: ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو   ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالإثنين أغسطس 29, 2011 11:42 am

يا قمرى ميررسى

بس المشكلة انا كنت عملاها من لوحة الادارة وناسية بس افتكرت وحلتها خلاص
يعنى الكل ناو يقدر ينشر اى موضوع هو عاوزه
عشان كنت عاملة نظام محدش ينشر فيديوهات قبل اسبوع
بس دلوقتى اى حد ينشر اى حااجة
وشكككراً
https://a7la-4ela.7olm.org
meroOoOoOo marmeroOoOoOo
عضو مميز
عضو مميز
meroOoOoOo marmeroOoOoOo

مُساهمةموضوع: رد: ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو   ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالإثنين أغسطس 29, 2011 12:04 pm

يا قمرى ميررسى

وشكككراً
[quote]

ماشى ياقمر انا بس والله عملت الموضوع ده للى كانوا بس محتارين شكرا ياقمر لحل المشكله
meroOoOoOo marmeroOoOoOo
عضو مميز
عضو مميز
meroOoOoOo marmeroOoOoOo

مُساهمةموضوع: رد: ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو   ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو Emptyالإثنين أغسطس 29, 2011 12:04 pm

يا قمرى ميررسى

وشكككراً
[quote]

ماشى ياقمر انا بس والله عملت الموضوع ده للى كانوا بس محتارين شكرا ياقمر لحل المشكله

ادخلووووووووووواكلكوا للى بتواجه مشكله فى عدم نشر الفيديو
صفحة 1 من اصل 1